Ο Κιμ Γιονγκ Ουν εγκαινίασε θέρετρο ιαματικών πηγών στη Βόρεια Κορέα και μίλησε με πολίτες που έκαναν μπάνιο
Ο Κιμ Γιονγκ Ουν μίλησε για αυτό ως ένα «υπέροχο» καταφύγιο διακοπών για τον λαό της Βόρειας Κορέας μετά από χρόνια ανακαίνισης και βίντεο από την επίσκεψή του σε αυτό, τον δείχνει να μπαίνει μέσα στα δωμάτια όταν πολίτες απολαμβάνουν τις πηγές, φορώντας μάλιστα ένα ζεστό μπουφάν.
Η τελετή εγκαινίων του Καταφυγίου Διακοπών των Εργαζομένων του Ονφό πραγματοποιήθηκε χθες (21/1/2026), σύμφωνα με το Κεντρικό Πρακτορείο Ειδήσεων της Κορέας (KCNA). Το θέρετρο Onpho, που βρίσκεται στην επαρχία North Hamgyong, είναι το μεγαλύτερο θέρετρο με ιαματικές πηγές της Βόρειας Κορέας.
Τον Ιούλιο του 2018, ο ηγέτης της Βόρειας Κορέας διέταξε την ανακαίνιση του θερέτρου σε ένα κέντρο παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών και θεραπευτικές εγκαταστάσεις, αφού επέκρινε σκληρά την κακή διαχείριση και τις ανθυγιεινές συνθήκες του θερέτρου.
