Αγαπητέ μου φίλε, Ανέστη απο την Λίνα Τότα

0
Αγαπητέ μου φίλε, Ανέστη


Ευχαριστώ πολύ για τις προσωπικές σου ευχές και τις ευχές του Συλλόγου που τιμονεύεις.

Εύχομαι προσωπική Υγεία και Χαρά σε σένα και στην οικογένειά σου.
Καλή συνέχεια στο έργο του Πανελλήνιου Συλλόγου σας, για την αξιοποίηση των Ιαματικών Πηγών και την ανάπτυξη των Λουτροπόλεων προς όφελος της Υγείας και της Ευημερίας του Λαού.
Επειδή με συμπεριέλαβες με δεκάδες άλλους παραλήπτες στις ευχές σου,
-και επειδή το μήνυμα των ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ είναι οικουμενικό-
δράττομαι της ευκαιρίας και αποστέλλω με αγάπη και τις δικές μου ευχές σε όλους τους και στον καθένα χωριστά.
Άλλη χρήση των διευθύνσεών τους δεν θα κάνω.
Και του χρόνου με Υγεία!
Μετά τιμής
Λίνα